ارائه 140 مقاله در کنفرانس ملی پدافند غیرعامل در مراغه

ارائه 140 مقاله در کنفرانس ملی پدافند غیرعامل در مراغه

مراغه - ایرنا - دبیر علمی کنفرانس علمی پدافند غیرعامل در قلمرو فضای سایبری گفت: از 200 مقاله ای که در بخش های حقوقی و فناوری وصول شده، 140 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارایه می شود.

 

بابک پورقهرمانی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این کنفرانس یک روزه که در دانشگاه آزاد مراغه در حال برگزاری است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان انتشار فراخوان، 140 مقاله در بخش حقوقی و 60 مقاله در بخش فناوری اطلاعات به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که از سوی 40 داور از اساتید و صاحب نظران دانشگاهی مورد داوری قرار گرفت.
وی اضافه کرد: 140 مقاله منتخب برای ارائه در این کنفرانس پذیرش و انتخاب شده که 60 مقاله به صورت سخنرانی و 80 مقاله نیز در قالب پوستر در این کنفرانس ارائه می شود.
پورقهرمانی گفت: هدف این کنفرانس ملی ارتقای آگاهی مردم، مسئولان و مدیران با بهره گیری از مقالات تخصصی و علمی کارشناسان دانشگاهی سراسرکشور است.
وی ادامه داد: مقدمات برگزاری این کنفرانس به همت گروه حقوق و کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی مراغه از یک سال پیش تاکنون فراهم شده است.
وی اضافه کرد: در کنار برگزاری این کنفرانس ملی، کارگاه و دوره آموزشی یک روزه نیز در زمینه فضای سایبری و پدافند غیرعامل در این دانشگاه برای دانشگاهیان و دانشجویان برگزار می شود.
کنفرانس ملی پدافند غیرعامل در قلمرو فضای سایبری با حضور اساتید دانشگاه و صاحب نظران در حوزه پدافند غیرعامل به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در حال برگزاری است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 اسفند 1395برچسب:, | 16:53 | نويسنده : شهروند مراغه ای |